Studenterjob
Hvor meget tid afsøger vi sammen. Det er vigtigt, at du har gå-på-mod, kan arbejde selvstændigt, kan agere i en travl hverdag og at du er god til at finde løsninger. Det er vigtigt at du har gode evner til at multitaske og at du kan håndtere at prioriteringer og opgaver kan ændre sig på et kort øjeblik. Af hensyn til udfordrede luftveje skal alle på kontoret respektere røgfrit miljø.
Du ved en masse om og har erfaring med
- rejsebranchen - på godt og ondt i ind- og udland
- turisme i Danmark
Du er god til
- at skabe positive relationer til kunder og samarbejdspartnere
- at se nye muligheder og selv sætte dem i spil
- at skabe nye udflugtsprodukter, der rammer kunders behov lige i hjertekulen
- at skabe dine egne arbejdsrammer, ønsker og kan lide friheden i det
- sprog - som minimum dansk og engelsk i skrift og tale på professionelt niveau. Tysk er et ekstra plu
- kundeservice, gæsteservice og en smilende tilgang i telefonen
- er god til at bevare optimismen - også i en travl hverdag
- fjernledelse, support af kollegaer og indstillet på at hjælpe, når de har behov
Det bedste match fås, hvis du
- er god til selv at se, hvor opgaverne er
- har erfaring med de udfordringer, guider og rejseledere møder i hverdagen, så du kan yde saglig og seriøs support
- har gode kontakter i branchen
- synes, at arbejdsglæde vægter tungt
Hverdagen er vældig afvekslende. Dagene formes ofte af indkommende opgaver, især af hastesager. Alle opgaver skal løses professionelt, i en god tone og stemning. Vi automatiserer det, vi kan, uden at det må gå ud over kunde- og gæsteservice. Vi er få på kontoret og skal kunne og ville hjælpe hinanden.
På kontoret er der plads til en uhøjtidelig stemning, en afvæbnende latter og til, at vi lærer af vores fejl. Vi giver den en skalle, når der er behov for det og udnytter de frihedsgrader, der er plads til.
Arbejdsopgaver bl.a.
- Sociale medier
- SEO og tekstproduktion
- Opdatering af websites
- Ad hoc på kontoret - fra tlf.pasning til bookingassistance og kundeservice
Ansøgning kun via formularen og kun hvis du mener det seriøst. Efterfølgende beder jeg dig give mig et ring, så vi sammen kan vurdere, om vi skal gå videre i processen. Du får helt automatisk en mail med det samme fra mig. I den står både tlf. nr. og hvornår du bedst fanger mig på tlf. Jeg glæder mig nemlig til din opringning efter ansøgningen.
Jeg er
Kontorets krumtap, Booking Manager, guide og rejseleder. Leder kontoret i hverdagen og fjernleder, når jeg er ude på opgave. Min indstilling er, at det skal være sjovt at gå på arbejde - og det er det.